Jennifer, Stan, Kusiner! ;D

Godmorgon! :D

Ni kanske tycker jag är konstig som vaknar så här tidigt varje morgon på ett lov. Hehe, jag är inte så morgon trött! ;P
Jaja, nu ska jag berätta gårdagen: Jag spenderade nästan hela dagen med Jennifer. Först så spelade vi ett spel typ ett "Bamse" memory elller nått sånt. Det var kul spel! :D Sen så gick vi ut och gjorde lite olika saker typ pratade, spionerade, spelade fotboll och annat! ;D Sen så gick vi in och då hade Jennifers moster Mia frågat om hon ville komma och då sa Jennifer att hon kanske skulle vara med mig och efter vi hade varit ute så gick vi in och skickade ett sms och frågade om vi kunde komma båda två och det fick vi! ;D Vi var med typ 8 killar (Sebbe, Jonte, Lukas, Carl, Axel, Oskar, Filip, Linus och det kanske var nån mera men jag minns inte nu) :D
Jaja, och först så sköt vi typ på varandra med nå grejer! :D Och sen lekte vi körragömma ;) vi gjorde lite andra grejer också men orkar inte berätta allt. Så att ni får veta lite av det i alla fall! :D Det var en as rolig dag! :)

Sen på kvällen kom mina kusiner och hälsade på! :D
Idag ska jag fara till piteå med Sandra och Julia det ska bli roligt. Jag vet redan vad jag måste ha: En ny bikini (jag tycker min är så konstig att bada i) en nya examens kläder och ett par solglasögon. Jag kommer kanske hitta nått mera men det är i alla fall det jag behöver som mest och ska leta efter mest! :D

Jaja, nu ska jag se tv och vänta tills mina andra syskon vaknar! ;D

Hejdå/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0