hjälp mej!

Hej! :)
Nä, nu ska jag ta och börja blogga igen har jag bestämt mig för! :)
Men jag har ju jullov nu det är så skönt! ;>

Igår var jag ute på byn med jennifer fast vi var med felix ett tag också,
men hans mamma kom och hämtade han efter ett tag.
Vi skulle hitta en julklapp till hans mamma, jag och jennifer, för han hittade inget och jennifer sa typ "ett hus, köp ett hus" det var såna här hus man kan ha ljus i och han sa så till varje hus vi såg -.-
tillslut felix bara "moa har du nån ide eller?" och jag bara "jo" men han köpte inget han skulle fara idag istället med hans broder :) för han hade bara med sig en 100 lapp så det räckte inte till så mycket saker ;)

Men jag behöver i alla fall eran hjälp fast det kanske inte är så stort men,men :)
vilka lösnaglar ska jag ha på julafton? :)
Julafton är ju imorgon så kommentera snabbt! ;)

Ni har fyra olika att välja på ;)






1. Mönstrade!
2. Fransk manikyr med blommor!
3. Vita (jag målar som själv röda"!
4. Fransk manikyr!

Kommentarer
Postat av: anonym

1 dom var snyggast!

2011-12-23 @ 11:52:43
Postat av: ....

Mönstrade :)

2011-12-23 @ 12:07:55
Postat av: Lilly

Leopard :D

2011-12-23 @ 23:08:46
URL: http://starcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0