Vänskapen som inleddes i denna värld, kommer tas upp igen och aldrig brytas!

Hejhej! :)
Vi kan ju börja med en rolig grej! :)
I går (söndag) så tävlade jag igen i Luleå, det gick bra vi kom 3:a först trodde jag inte alls det skulle gå så bra. För att första dansen vi dansade så kom vi i baktakt, vi kände det inte själva det var Måna som hade sett det.
Så vi kom till andra chansen men då klarde vi oss så vi kom 3:a första pallplatsen för oss :)
Här kommer en video sen vi dansade!


Jag tror det här var när vi dansade B-finalen! :)

PUSSHEJ /Moa! ♥

Vänskapen som inleddes i denna värld, kommer tas upp igen och aldrig brytas!
Francis de Sales

Kommentarer
Postat av: bgfvcvcxd

herregud! om du vill att människor ska gilla din blogg så S K R I V !

2011-12-15 @ 17:22:39
Postat av: Moa (jag som äger bloggen)!

jag har jätte mycket för mig nu, livet går före bloggen tyvärr, men jag ska försöka bättra mej! förlåt! <3

2011-12-15 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0