00:30

♥Godmorgon och hejj ;D

Igår så var vi ju på den dära älgjakts festen det var lite lång tråkit men som tur var så hade jag ju med mig mitt DSi! ♥ I love it! ♥ Heheh ;D
Jaja vi åt också var det typ lotteri och en tipsrunda och lite sånt jaja.

SÖNDAG: Bugg träning (parträning)
MÅNDAG
: Bugg träning (extra träning)
TISDAG
: Bugg uppvisning i folkhögskolan (vinterfestival tror jag)
ONSDAG
: Bugg träning (som vanligt)
TORSDAG
: Träna på läxan
FREDAG: Packa
LÖRDAG: Bär av till Sundsvall med buss
SÖNDAG: TÄVLA

Ja det var min vecka haha mycket bugg vi brukar inte ha så många bugg träningar men nu blev det så för det är tävling men det är ju kul i alla fall! ;D

Nu ska jag äta frukost!♥

P.s: Rubriken 00:30 vi kom hem då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0