Sminkningar

Heiii :)

Idag har jag varit med Elin och Maja först spelade vi sims Elin tog med sig sitt sims 3 kvällsnöjen :P
Efter ett tag så gick vi ut på byn jag och Elin min pappa fyller år idag och jag hade inte köpt nånting (haha lite sent) 
Jag, Julia och Sandra delade på att köpa en skjorta den var faktist ganska snygg :D
Nu har jag och Maja spelat sims jag glömde bort att det var familjen annolunda men jag får väl se det på datorn! :D



Lite sminkningar!

Min syrra Julia fyller år den 23 Februari vad ska jag köpa till henne ge mig tips kommentera! :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp henne ett fint armband från mim det skulle hon nog bli SUPER nöjd över..!

2011-02-08 @ 20:07:49
Postat av: lisa

du kan köpa någon fin tröja smink godis smycken! :)

2011-02-08 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0