Badade första doppet för i år!!! :D

Hejsan! :D

Idag så har jag varit på skolan som vanligt och vi städade undan lite böcker och så efter det så gick vi till kyskan och testade vars vi ska stå och så. Sen fick vi mjukglass av Maggi! :D
Vi gick och åt mjukglassen i lomtjärn och där lekte vi lite och så! ;)
När vi kom tillbaka till skolan så var det lunch så då åt vi lunch efter det så minns jag inte riktigt vad vi gjorde men klockan ett så gick vi till Älvåkra och kollade på klassrummen och så. Sen hade vi idrott.
När jag kom hem så skulle vi fara och bada i Lillstrand det gjorde vi också jag, jennifer, johanna, elin, emilia och julia. Det var gode så kallt men det var roligt i alla fall! :D Jag lärde mig en ny grej, man ska inte fega ivattnet utan man ska bara dyka i direkt då blir det varmare! ;D Ett tips!!!!! :)

Jaja, ska gå nu. Hejs //Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0