En liten cup!

Hellow! :D

Idag har jag varit på fotbollsskola som vanligt den här veckan! :D Det var roligt vi hade som en liten cup och det var kul för mitt lag tog sig till finalen men där vann vi inte, det blev 1-1 så då blev det straffar! :( Jag gjorde ett mål på en utav matcherna! :D Imorgon är det den sista gången vi har fotbollsskola :(
Men sen när jag kom hem dushade jag och så och annars så har jag inte gjort så mycket. Till middag var vi ut och åt och jag ät en vesuvio (stavning) den var väldigt god! ;D
Men nu ska jag ta och hitta på nånting kul att göra! :D Men vad? :)


Hejdå //Moa! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju fint med armbanden men när skriver du lite mer om mode, smink och kläder?? ;)

2011-06-17 @ 09:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0