Måndag, Tisdag och Onsdag! :D

Godmorgon! :D S
Hann aldrig skriva igår kväll.. Men jag berättar vad jag har gjort dom här dagarna ändå! ;D

MÅNDAG:  Hade jag fotbollsskola till halv tre och sen for jag hem och bara böt om, efter det så for jag Johanna och Jennifer till Selholmen. Typ efter tio minuter så kom Lukas, Teo och Alexander och var där med oss och där gjorde vi inte så mycket typ mest bara pratde. Halv sex hade vi fotbollsträning så då for vi hem och böt om för det. Efter fotbollsträningen så for vi och var med dom igen. Sen skulle Lukas hem och göra nå så då for vi till turklövern och gick på toa där efter ett tag så for vi hem till Teo och där hoppade vi mest studsmatta och lekte med en katt! ;) Sen for vi hem! :)

TISDAG: Hade fotbollsskola till halv tre och sen for jag hem och böt om och sen for jag och var med Jennifer och Johanna vi gjorde lite olika grejer. Typ klockan fem så skulle vi hem och äta och sen for vi till fotbollsplan och kollade på en match som flickor 98 spelade men vi såg inte hela för vi for och lekte istället för det blev lite långtråkigt att sitta där. När vi hade lekt typ till klockan nio så for jag hem och då var det bara att gå och lägga sig så jag skulle vara pigg till idag! ;D

ONSDAG:  Har fotbollsskola till halv tre sen så ska jag hem och ta det lungt och förbereda inför match i boden mot Sävast. Ska bli kul, för nu ska vi vinna!!!!! :)

Jaja, jag skriver mera senare idag ska börja packa lite smått för fotbollsskolan nu! :D
Hejdå //Moa
P.S: Låten hittade jag på Fokis blogg men jag tycker den är så bra!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0