mycket, mycket ;D

Heej snyggingar! :D

I fredags bloggade jag inte så mycket, men jag hann inte.. Jag berättar: först for vi till min faster och hälsade på och sen så for vi och handlade för vi skulle ha mat gäster, mattias, cecilia och amanda för alexander skulle till en kompis stuga. när vi hade ätit och ätit efterrätt och så då kom alexander och teo hit och vi gjorde lite olika saker, hoppade studsmatta, cyklade runt eller man kanske säger kickade runt ja, i alla fall massor med saker.. :D det var kul!
Sen igår alltså lördag så var jag påväg att skriva ett inlägg jag började med ett men då skulle vi till piteå och shoppa lite (kommer bilder på vad jag köpte) direkt efter det for jag till jennifer för dom ringde och sa att jag skulle komma vi gjorde olika saker vi också orkar inte berätta allt men typ klockan åtta så kom mamma och pappa och hämtade mig och då drog vi upp till vidsel och där körde vi typ runt med min moster och då for vi och hälsade på mina kusiner med min moster och allt.
Så om ni förstår så har jag inte hunnit! :(
Idag ska jag nog vara med johanna hon ringde mig så att nu kommer bilderna:


jag idag: halvlånga byxor, linne och en tröja


fick tröjan igår! :D

Hejdåå //Moaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0