examenscuppen! :D

Heii! :D
Idag har vi haft examenskuppen det var roligt. Men det gick inte så bra den första matchen 0-2 tror jag och den andra så blev det 0-4 tror jag, och den sista så blev det 0-0. Men det var roligt i alla fall! ;)
Just nu men det har varit jätte bra väder idag det hade vi ju tur med att det inte regnade i alla fall men vissa stunder var det nästan för varmt tyckte jag..! :D Sen for vi hem och då var cecilia och fredrik här först duschade jag och sen gick jag och cecilia ut och spelade lite fotboll, sen så for dom hem :( och nu har jag inte så mycket att göra fast ska väll gå och lägga mig på ett tag så jag är pigg imorgon till skolan ;D
Adjö /Moa



en jätte söt klänning! ;D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0