Följa hem! :)

Heej! :) (godmorgon)

Idag ska jag vara med Jennifer efter skolan vi kommer säkert vara med någon mera men vi får se! :)
Det kommer i alla fall bli roligt jag ska följa hem med henne.. :D
Igår var jag i kanis med Maja det var också kul i slutet satt vi i värme stugan för vi höll på frysa i hjäl för att 2 stycken kom och sprutade snö på mig och Maja i liften så det blev väldigt kallt måste jag säga! ;)
Idag på skolan har vi läx för hör på gloserna och på texten i engelska jag är ganska säker på dom och jag hoppas jag kan alla nu utantill..! Vi får se! :)

Vad ska ni göra idag då? :)

Hejdå //Moa

P.S: Det kommer lite bilder sen på mig bland annat min outfit i onsdags och jag ska ju tävla imorgon och jag vet inte vilken svart tunika jag ska ha så dom ska ni också få se.. Kolla på min blogg lite senare idag då.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0