Jennifer, Elin, Friluftsdag, Stuffa! :)

Hej!

Nu kom jag hem från att jag har varit med Jennifer och Elin vi hade as kul först pratde vi om lite grejer.. Och efter det så lekte vi mest det var kul! :)

Idag på friluftsdagen så åkte jag med Tilda, Wilma, Johanna och Maja vi hade jätte roligt verkligen!
Maggi sa att vi kanske skulle ha en till friluftsdag snart och då skulle Jennifer, Elin och Emilia kankse åka med oss eller annars blir Emilia ensam så vi får ta och lära henne att åka slalaom för det blir ju roligt om vi är många!! :)

Jaja, nu längtar jag mest till på fredag för då är det stuffa och det är jag, Maja, Johanna, Emil och Samuel som ska sitta och kryssa av vilka som är där och så det ska bli roligt och sen ska jag så klart forsätta spendera kvällen på Maja och Johanna det kommer att bli roligt vi brukar alltid ha roligt på stuffa! :)

Vad brukar ni gör när ni är med kompisar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0