Kommentarerna!

Heej!

Nu har jag kommit hem och här kommer kommentarerna som jag menade.. :

Heeeeej om Städat skåpet:
Lite väl höga klackar för dig va? :D
Kan inte du skriva om smink, lägga in bilder när du har sminkat och klätt dig till någon fest? :D Skulle vara kul & se hur du ser ut då :D

Svar: Hehe, kanske lite väl höga.. Jo det skulle jag ju kunna börja göra om ni vill se mera sånt så ska jag ju göra det..!
20 Mars, 09:32  
Heeeeej om Städat skåpet:
Lite väl höga klackar för dig va? :D
Kan inte du skriva om smink, lägga in bilder när du har sminkat och klätt dig till någon fest? :D Skulle vara kul & se hur du ser ut då :D
20 Mars, 09:32  
Bara 5 barn? om Presic middag! :):
Azzå i den familjen? Eeeehh okej...
20 Mars, 09:29  
Synd... om Ingen tävling!:
Men du kan väl vara med nå kompisar då eller nåt?
20 Mars, 09:24  
Kul :D om Hos mina kusiner igår!:
Jag vet inte men jag tycker att du har en jätte bra blogg och du är söt... :) Heehe...
20 Mars, 09:22
Såna hära kommentarer är jätte roligt att få se och få läsa, kommentera gärna mera såna hära kommentarer!

Här kommer lite grejer..!


Snart ska jag se OTH!


En cool sminkning!! :)



En svart väska


Ett par solglasögon!

Hejdå //Moaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0