Leoslekland! Julia :)

Godmorgon!

Igår var vi ju på Leoslekland det var skit kul, har ni någon gång varit på Leoslekland? :)

Jaja, sen när jag kom hem for jag direkt till Julia först tänkte jag inte sova där men det var bara Maja och Julia som sov och dom ville jag skulle sova där också då ringde jag till mamma och hon kom med  mina grejer jag skulle sova på och vidare..
Hela kvällen så gjorde vi inte så speciellt mycket.Typ endel satt vid datorn och mobilen medans andra ville göra nånting. Man kan väl sitta vid datorn och mobilen när inte man har främmande..!
Jaja, när vi skulle gå och lägga oss la vi typ hos klockan ett men jag somnade inte för jag hade såååå ont i magen. Jag tror jag snabb somnade men då vaknade jag av att det kom typ upp spya så du ringde jag mamma klockan två (på natten) ja och nu är jag hemma och har sovit! :D

Idag vet jag inte vad jag ska göra vi får se kanske fara till kanis eller bada vi får se :)
Vad ska mina läsare göra idag då?


En blå sminkning



Det får vara bra jag skriver mera senare!! :)

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå sitta vid datorn och mobilen när man inte har främmande jag satt inte vid datorn, okej lite men ni gjorde ju också det..

2011-03-03 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0