Skoter igen! :)

Heej! :)
Idag har vi varit och kört skoter det var roligt förutom att jag ramlade av skotern, vi skulle fara över en plog karm och jag höll inte riktigt fast mig så då föll jag av skotern och pappa ramlade ner på andra sidan.. :)

Har precis gjort kladdkaka och har ätit den det var gott den blev verkligen kladdig!!! :)
Haha, men det heter ju KLADDkaka.. :D
Ikväll ska jag se solsiden det äger!! 
Jag längtar as mycket tills Filip kommer hem från Thailand så jag får träna lite! Till helgen ska vi till Umeå och tävla! :) Det ska bli roligt!!!!!!

Här kommer lite grejer!! :



Jeanstunika, LINDEX 249:-


Klänning, LINDEX 199:-


Snickarshorts  LINDEX 249:-

Jaja, Hejdåå

Kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0