Skoter tur! :)

Hej!

Vi har varit och kört skoter idag med men vi var på en annan sjö! Jag har typ ingen känsel i mina fingrar för jag fryser! :(
Jag skrev ju inte så mycket i fredags eller igår men i fredags så kände jag mig ganska hängig (nu med) och vi hade främmande på kvällen och sen såg jag let`s dance :)
Och i går skrev jag inte för att vi var ju och körde skoter och sen for jag till min faster på spelkväll det var roligt! :))
Och nu idag har vi varit och kört skoter igen det är så skönt ute och vi for med Maja, Åsa, Peter, Emmy, Niklas, David, Lotta, Alexander, Mattias, Pappa, Mamma, Julia och jag :)
Lite kort information om vad som hänt för mig i helgen :)
Vad gar ni gjort i helgen? :P ´Vad ska ni göra ikväll? :)

Jaja, hejdå skriver mera senare och jag lovar att inte ha nått mera uppehåll eller jag ska försöka!


Tagit bilden av Maja min kompis det var när jag och
hon tolkade och jag körde skotern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0