Tråkit! :(

Hej på er! :)

Just nu gör jag inte mycket eller jag har skit tråkit! :(
Jag kan ju inte träna nå bugg idag Filip är i Thailand fuskit! och jag vet inte ens om det är nå bugg! :)
Så jag vet inte vad jag kan göra nu ikväll nog för att jag har ganska mycket hosta och är trött men det är svin tråkit att bara vara hemma!
Ikväll ska jag se Solsidan är det nån mera som ska se det? Vilka tycker ni att nu är mest lik? :P
Jag tror jag ska ringa till nån och fråga om nån vill följa hem med mig imorgon vi får se!?

Här kommer lite smycken! :
"Ugglan", halsband
Armband med svarta/vita pärlor och silverkedja
Ring med hjärtan och bling

Alla dom tre vill jag ha hehe! :) ni hittar smyckena här och andra också
http://www.bijouteriestore.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0