Hockey! :)

Heej! :)
Igår skrev jag inget p.g.a jag hade inte tid först var jag med Maja. Sen på kvällen for vi och såg hockey det gick inte så bra för dom (Luleå) 0-2 :( Men,men det var roligt i alla fall! :)
Nu ser jag tv fast det är typ inget bra på tv just nu tycker jag.
Jag har fått lite kommetarer om "allt bra"
Svar: Jo allting är bra. Är det bra själv? :)
Fotsätt gärna kommentera det är roligt att få kommentarer det vet ni nog själv ni som har bloggar allt blir roligare med kommentarer inte om det är dumma kommentarer men annars är det väldigt kul! :)
Imorgon ska jag nog hitta på nåt kul kanske vara med nån kompis eller nått! :)
Vad ska ni göra ikväll? Jag kanske ska till kanis vi får se.. ;)

Jaja, hejdå //Moa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0