Harjakt ;)

Hej! :D ♥
Idag har jag, Sandra, Julia, Pappa, Mattias, Alexander och Erik varit och jagat hare det var faktiskt skit skoj! :D
Vi fick två harar och det var jäkligt nära att vi skulle få en tredje men det blev inte så för hunden gav typ upp eller tappade spåret eller nå sånt jag vet inte riktigt.
Jag kanske inte just var så intresserad av jakten det var nog mest för att vi ska till stan imorgon och om vi inte följde och jagade hare blev det ingen stan, hahahah, det låter kanske lite konstigt! :D

Men jag ska försöka börja blogga mera nu när vi har höstlov och det så kanske jag kan blogga mera än vanligt! ;) (ska försöka i alla fall) ;D
Men nu ska jag snart äta! :)
PUSSHEJ /Moa!

P.S: vad tycker ni om min nya header? :O


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

nya headern är fin :)

2011-11-02 @ 17:19:49
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Emmy!

Din nya header är jättefin!Hela din blogg är jättefin! :D

2011-11-04 @ 18:00:40
URL: http://emmylundbereg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0