Kanis idag med! ;D

Heii ;d

Snart ska jag till kanis med Johanna det ska bli roligt en dag till ;D
Imorgon så ska jag först på leoslekland och sen ska jag på pyjamas party hos Julia, hoppas det blir roligt..
Jaja, nu ska jag börja göra mig färdig så jag skriver mera när jag kommer hem!

PS: Som ni märker så skriver jag inte så mycket dom här dagarna men det är för att det är så fint väder ute så då passar jag på att te.x fara till kanis ;D


Detta är färgade linser jag vill
ha dom som heter "True sapphire"

Vilka skulle ni vilja ha av dom här?? ;d kommentera♥


Hheejjddåå/ Moa

Kom ihåg att kommentera till veckans blogg! ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Hej!

Gud vilken supersnygg blogg du har asså finns det nån bättre än den här?



Hur många läsare har du per dag? jag skulle inte förvåna mig om du hade typ 500stycken!

/Amanda

2011-03-01 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0