Hallelujah! :D

Tjoo! :)

Idag har jag gjort ganska mycket.. Igår i Teuger var det jätte trevligt och roligt, jag tog lite bilder men inte många men jag ska visa dom senare.. Nyss var jag med Maja vi lekte med polly docker och lite sånt! :) Det var kul!
Nu lyssnar jag på våran examens låt som vi ska ha på examen jag tycker den inte är så sommrig och så men våran musik lärare tyckte vi sjöng den så bra så det blev det den men det blir nog bra får jag hoppas!!!!!!!!!!!! :)
Fat den är väldigt bra ändå! :

                            
Aja, nu ska jag gå och göra mig klar inför skolan till imorrn! :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, vilken fin sång ni ska sjunga på examen!

2011-05-31 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0