"halv sex hos mig" :)

Hej! :)
Jag, Johanna, Emilia och Jennifer har ju som sagt haft "halv åtta hos mig" fast vi kallade det "halv sex hos mig" :D
Min och Emilias meny:
Förrätt: Skagenmacka
Varmrätt: Pommes och kött
Efterrätt: Kladdkaka med bär och vaniljvisp

Johanna och Jennifers meny:
Förrätt: Skagenmacka
Varmrätt: Kyckling och klyftpotatis eller som dom kallade det "bananböjare"
Efterrätt: Mintkladdkaka och bär
Vi hade alltså ganska lika menyer men det var super gott och sen gjorde vi betyg till varandra och då blev det lika så det blev ju rättvist och bra :)

Men sen var vi ute efter vi hade ätit (på johannas kvarter var vi) vi stod typ och pratade om våra framtider och då kom en bil och vi trodde han skulle fara men han stannade typ och kollade på oss vi bara "det här är ju läskigt" och vi fick panik och Jennifer bara SPRING! så vi sprang hem till Johanna men jag och Emilia hade klackiskor och det blev ju lite svårt att springa men då såg vi bilen började vända mot oss så vi sprang in på en gård och sen sprang vi in till johanna och låste dörren. LÄSKIGT! :/



Kommentarer
Postat av: Ella! :)

Gud vad läskigt ;/

2011-11-11 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0