tp helgen och så :D

Hej! :)
Vaknade för ett tag sedan kul att man vaknar såhär tidigt på sitt lov..! :D
Jaja, idag blir det att klippa mig eller jag ska klippa mig på tidlöst hos Mona och sen i kväll ska jag, Emilia, Johanna och Jennifer äta middag "halv sex hos mig" hahahahh, vi kom på det för ett tag sedan.
Men idag ska jag och Emilia göra middag och imorgon ska Johanna och Jennifer göra det.
Det ska bli skit kul! :D


Vill ha snö! :D

Jag har glömt att berätta. I lördags gick jag, Jennifer, Johanna, Maja, Miklas och Hugo bus eller godis, vi fick ihop mycket godis och sen for vi till hugo och såg film såklart åt vi godis också. Men jag har ingen bild på mig men här kommer en bild som var på Jennifers blogg


Jag är spöket till höger :)

Kommentarer
Postat av: Johanna:)

Din nya header är jätte snygg......<<3:)

2011-10-31 @ 08:07:31
Postat av: Moa

Tack :D<3<3<3<3

2011-10-31 @ 08:21:52
URL: http://fashionmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0