Bråttom bråttom!

Hejsan,

Jag hann inte skriva nånting igår jag kom hem halv sju (18:30) och klockan 7 (19:00) hade jag bugg så då skulle jag bara byta om och sen fara på buggen stressit stressit!
Jaja jag köpte en tunika och en present till Julia men jag hittade inte så mycket igår som jag behövde men jag köpte en tunika ändå min tunika låda håller på att explodera! :)
Det blev ingen mascara för att jag tänkte jag har ju fortfarande kvar och jag kan ju bara köpa en hära i älvsbyn när min tar slut! :D där var jag smart :D
Idag blir det nog bara tt städa tror jag mitt rum är ganska stökit jag hatar att ha stökit i mitt rum men som sagt jag hade bråttom igår! Tunikan kommer senare och det jag köpte till Julia får ni se då hon får det! :P
Hejdå / Moa

Kommentarer
Postat av: justina

fin blogg :)

2011-02-10 @ 16:46:55
URL: http://justinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0