Hej och välkommen till min blogg :)

Hej och välkommen till min blogg ;D

Mitt namn är Moa. Jag är intreserad av mode de är därför min blogg heter "FashionMoa". Jag har haft en blogg sen tidigare men nu ville jag ha en med lite mode och sånt. Jag kommer skriva om min vardag och om mode som jag tycker är snyggt :)

Jag har en design som jag ska ha på min blogg jag ska bara sätta in den så är det också klart. Jag tror jag kommer sätta in den idag..

Lite information om mig:

Jag är 11 år. Jag är som sakt intreserad av mode. Jag heter Moa Lindström. Jag går bugg (en dans) och jag tävlar i det.

Ja lite om mig nu. Ska jag äta lite mellanmål

Hejdå skriver sen :) /Moa


Kommentarer
Postat av: mailn

fint hår! :)

2011-01-12 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0