Hos mina kusiner igår!

Godmorgon alla morgonpigga! :)

Igår var jag hos mina kusiner "och min bästa faster Lille" Läs detta nu Lille! :) Haha!
Dom var barn vakt till mig typ, mamma och pappa var på nått 40 års kalas.. :D
Hos Albin och Linnea så spelade vi spel och såg tv och åt lite gåtti saker! :) Det var roligt att vara dära!

På dan for våran familj och jag och körde skoter till Gudde och satt där ute och grillade typ eller vad man ska säga det är ju så bra väder så jag vet inte vad vi ska göra idag vi får väl se, kanske frågar om nån kompis vill följa till kanis vi får väl se. Jaja, vad ska ni mina läsare göra idag då? :)

Hejdå// Moa

Kommentarer
Postat av: Kul :D

Jag vet inte men jag tycker att du har en jätte bra blogg och du är söt... :) Heehe...

2011-03-20 @ 09:22:31
Postat av: Lille

Tack Moa det värmer, jag ska nu be dina andra fastrar läsa din blogg (he,he), tack för att du skötte dina kusiner i lördags.

2011-03-21 @ 07:46:51
Postat av: Gudrun Lindström

Jaha och jag då???? Om du var hos mig oftare så skulle du få träffa ..... oftare:)

2011-03-22 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0