Looooovvvvvvaaaarrrrrr!

Heej! :D

Asså jag är verkligen jätte arg på mig själv för jag inte har bloggat.. Men jag vet att jag har sagt förut att jag ska bli bättre och så men nu är det verkligen sant om jag inte gör det så då ******.
Men,men jag har i alla fall varit med kompisar och jag har haft många träningar,

Måndag: Skola, Johanna och Jennifer, Fotbollsträning, Bugg träning
Tisdag: Skolan, Kompisar, Buggträning
Onsdag: Skola, Kompisar, Fotbollsträning, Buggträning
Torsdag: Skola, Kompisar
Fredag: Skola, Kompisar, Fotbollsläger
Lördag: HELG! Buggtävling
Söndag: Kompisar, Fotbollsträning, Buggträning! :D
Ja, jag tror det var allt! :)
Nu så kommer det mycket mode för jag har inte lagt ut så mycket sånt på länge!


Klänning


Linne


Blus

Jaja, kommer mera senare. Och nu lovar jag! :D
Hejdå //Moa

p.s: kommer en bild på min bikini som jag fick hem igår, min nya blus och en ny grön sak vi ska ha på tävlingen. Måste också sätta mig och fixa mina naglar.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0