Det som världen verkligen behöver är mer kärlek och mindre pappersarbete!

Hej! :D
Idag så har jag varit med Johanna och Jennifer vi var hos mig och det var roligt. Först åt vi glass i tallrik och sen gjorde vi en massa lekar det var kul som vanligt!! :D♥
Just nu sitter jag bara och tråkar och hör på musik och oroar mig för matteprovet vi ska ha på fredag.. :/
Det hade varit bättre om vi hade haft det tidigare för jag har börjat på det nya kapitlett som inte många är på och då är det ju om olika saker så man ska typ räkna och så på det gamla sättet, läskigt! :)
Jaja, nu ska jag typ läsa och sen sova mina ögon håller typ på att falla ihop, haha! :D
Aja, PUSSHEJ /Moa! ♥

Det som världen verkligen behöver är mer kärlek och mindre pappersarbete!
Pearl Bailey


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: jennifer! ;)

Nemen guh moa!!!!!!!

Stryk för mitt ansikte ( gammal bild på meejj)! 8D

2011-11-11 @ 22:29:49
URL: http://jjesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0