Kärleken gör inte att världen går runt. Kärleken gör resan värd!

Hejhej! :D
Åh, nu har jag inte bloggat på ett tag..! :D
Men i alla fall i helgen har jag varit och tävlat i Ö-vik eller vi var i "husum" det var jätte roligt att dansa där för att vi kom fyra och så bra har det aldrig gått för oss! ;) Vi blev as glada typ! :D Men jag har en video här som ni ska få se en liten bit av då vi dansade! :)


Vad tycker ni om den här gången då? ;)

Jaja, idag har jag varit på skolan det var faktiskt ganska rolig skoldag idag! Men halv sex hade jag utvecklingssamtal det gick bra. Det enda jag behövde träna på var att räcka upp handen mera men jag tycker att det är så läskigt att säga ändå jag kan svaret och så.. :D Men vi får väll hoppas på att jag börjar räcka upp handen mera då! :)
Aja, nu ska jag göra lite läxa ;)

P.S: Dom hära texterna jag skriver som rubrik och längst ner på inlägget är dikter från "en liten bok om kramar" :)

Kärleken gör inte att världen går runt. Kärleken gör resan värd!
Franklin P. Jones

PUSSHEJ /Moa! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

det går visst bara bättre och bättre för er hel tiden?

2011-11-22 @ 14:44:31
Postat av: Anonym

så duktiga! :)

2011-11-23 @ 20:04:56
Postat av: juliaaa

så duktiga ni är! :)

2011-11-23 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0