Kramar och kyssar kan aldrig slösas. Om de inte har någon effekt på mottagaren, ger de i alla fall nytta åt givaren!

Hej! :)
Åh, nu har jag julpyntat det är så himla mysig! Rummet blir som varmare, haha! ;D
Jaja, igår var jag med Johanna och Maja vi hade kul. Vi tog kort, fixade Majas hår och lekte blindbock och så typ ^^
Men snart ska Johanna komma tror jag..! :D
Det blir nog ingen bugg för mig idag Filip var inte i skolan men han har inte ringt än så vi får väll se hur det blir! :)
Men nu ska jag gå och göra nå medans jag väntar på Johanna :)


En bild som vi tog på Maja igår..

Kramar och kyssar kan aldrig slösas. Om de inte har någon effekt på mottagaren, ger de i alla fall nytta åt givaren!
S. H. Simmons

Kommentarer
Postat av: ...

Sööt! :)

2011-11-23 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0