Trots att Gud kräver ett helt hjärta, accepterar han ett brustet om han får alla delar!

Hejhej! :D
Har precis gjort klart all läxa, känns skönt.. Då kanske man bara behöver göra lite imorgon och kan göra nått annat nån dag än läxa, HAHA! Nä, men det känns som vi får för mycket läxa typ! :)

Idag har jag typ inte gjort nånting, min tremenning har varit här, och vi har lekt en massa saker :D Han är så söt! ;)
Men jag fick en fråga om jag har en iphone, och ja det har jag! :) Jag fick den för typ en vecka sedan för att jag har sålt jultidningar..! :) Så det är kul att jag fick en iphone har länge velat ha en! :p
Aja, ska nog hitta på nått att göra nu så jag inte har så tråkit, haha! :D

PUSSHEJ /Moa! ♥

Trots att Gud kräver ett helt hjärta, accepterar han ett brustet om han får alla delar!
Mary Irving



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej.

Ville bara kika in & meddela att jag började med en sak på min blogg för ett tag sedan då folk kan antingen kommentera eller maila om den kanske har ett "kärleksproblem" eller ett vanligt problem som den kanske vill ha hjälp med eller min åsikt om!

Jag gör detta för att jag älskar att hjälpa andra, andras lycka gör mig lycklig!



Förlåt för att jag störde & hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

Kram.



Mail: [email protected]

2011-11-15 @ 22:23:28
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0