FRÅGESTUND! :)

va fint hår du har hur gör du? <3 : Tack så jätte mycket, jag vet inte hur jag gör. Jag har faktiskt aldrig färgat det eller nånting som dom flesta tror jag har gjort :)♥

Hur kan du ha så fina läppar och inte ha dom torra eller nå :O : Det är sant jag brukar inte ha dom torra men ibland har jag munsår men det är inte ofta. Jag smörjer in mina läppar varje kväll med "Idomin salva" :)♥

Har du pojkvän? : Ja, det har jag :D♥

Vem är din/dina bästa vänner?? : Mina bästa vänner är Jennifer, Johanna och Maja ;D♥

Vad är roligast fotboll eller bugg eller är båda lika roliga?? : Båda är lika roliga :)♥

Är du kär i nån? : Ja :D♥

Hur gammal är du? : Jag är 12 år :)♥

har du någon syster/tvillingsyster? : Jag har två syskon en som är 17år och en som är 15år. Nej ingen tvillingsyster men det är många som tycker att jag och min syster som är 15år är jätte lika ;)♥

lägger du ner mycket tid på morgonen för att fixa håret och välja kläder? Du är ALLTID så fin :) : Nej, inte speciellt mycket tid. Det är klart att jag kollar mig i spegeln på morgonen men jag står inte där hela morgonen. Jag väljer alltid kläder kvällen innan :D Tack så jätte mycket :)♥

Varför är du Alltid så söt, Snäll & Glad? : Vad roligt att du tycker att jag är det! Haha, jag vet faktiskt inte varför ;)♥

Hur många pojkvänner har du haft/har??? : Jag har en pojkvän! Jag vet inte hur många jag har haft :D♥

Var brukar du mest köpa dina kläder? ;) : Det är väldigt olika vars jag köper mina kläder, men jag älskar att shoppa! :)♥♥

vad har du för djur? om du har något : Jag har inga djur :(♥

Hoppas ni blev nöjda med era svar om ni har någon mera fråga så är det bara att ställa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0