Piteååå :)

Heej! :D
Idag så har jag varit i piteå vi var såna här in matchnings tjejer, eller vad det nu heter :) Men vi for lite tidigare så vi skulle hinna gå på stan ett litet tag och då köpte jag en bugg/stuffa klänning :D Det kommer bild ;)
Nu gör jag typ ingenting sitter och tråkar i soffan :)
Jag gjorde lite frisyrer på en tjej, så att här kommer det bilder på det. Hon ville vara anonym på bloggen så det accepterar jag :)


Bara en vanlig fläta i luggen ;)


bara en fläta, jag gjorde två lite mera speiella frisyrer men hade ingen
bra bild ;( men jag kan försöka fixa det :)
PUSSHEJ /Moa♥

Kommentarer
Postat av: Anna 6A

Är dedär jonna??

2011-10-03 @ 14:23:36
URL: http://poniheztarna.blogg.se/
Postat av: L.P

Vad min nacke ser lång ut... :P

2011-10-09 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0