Tjejkväll på byn ;)

Hej! ;)
Nu har jag precis målat mina naglar, ska snart på tjejkväll här på byn :) Jag sitter bara och väntar på att Julia ska ha skjusa ut Sandra till Oskar :D
Men det kommer bilder på mina naglar sen. Men jag hinner inte ta nån bild nu. Men jag har fått frågot nu, men kom igen fråga mera!!!! ;)♥

Jag laddar inte upp så mycket bilder längre men jag ska försöka ladda upp mera. Idag efter skolan följde jag och Johanna med Jennifer när hon skulle klippa sig det blev fint, men då hade vi tänkt att vara med varandra men Johanna var tvungen hem för att hon mådde inte så bra så då blev det inget ;( men imorgon ska jag nog hem till Jennifer och träna låtar till dopet det blir as kul ;)
PUSSHEJ /Moa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0