Turkiet :):):)

Hej :)
Fölåt, förlåt, förlåt jag har inte bloggat på jätte länge nu ;( Men jag ska försöka blogga mera, men nu har ju skolan börjat också men jag tänker blogga så fort jag hinner, jag lovar :)♥
Men känner jag mig ganska skyldig att ladda upp bilderna från turkiet så här kommer dom ;)


Poolen :)


Jag och Maja ♥


Baren på hotellt :)





Plask ;D


Skit god glass :)


Mamma och pappa ♥


Familjen Lindström


Familjen Engström


Havet :)


Jag :)


Pappa, Jag och Sandra :)


Två utav dom som jobbade på hotellet :)



Coolt :)


Hotellets namn :)

Nu får det nog räcka, vi har fler bilder men då måste jag typ sita vid datorn en hel dag :) (haha, nä men typ)

Hejdå //Moa

Kommentarer
Postat av: Johanna:D

Äntligen:D

2011-09-07 @ 15:13:20
Postat av: Moa

Hahahahah ;)

2011-09-07 @ 18:03:39
Postat av: Åsa

Vad snygg mamman var i familjen Engström..!

2011-09-08 @ 17:35:18
Postat av: Åsa ...igen

Vilka fina bilder du har tagit! Längtar tillbaka!!!

2011-09-08 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0