Mycket fullt upp!!

Heej,
Jag har inte bloggat nånting idag jag vet men jag haft fullt upp här berättar jag:
Först på morgon så såg jag och mamma en film den var ganska bra faktiskt (Julia och Pappa for och styckade och Sandra sov hos Oskar) sen efter vi hade sett filmen åt vi frukost, ägg och sånt. Efter det durschade jag och sen gjorde jag muffins, sen for vi ut på byn och handlade och sen for vi till Värneslund och gedde lite fika till Julia och pappa. När jag kom hem skulle jag och Johanna vara med varandra och det var vi men vi var också med Elin och Jenny vi hade kul jag orkar inte berätta nått mera för vi gjorde massor med saker sen kom jag hem och åt och efter det på träning det var en rolig träning fast det var blött för det spörengnade, hahha! Sen efter ett tag for jag på buggen och det gick bra eller det kändes att gå bra!
Imorgon har vi friluftsdag det ska bli roligt, jag skriver mera i morgon!:)
Jag har inte heller lagt upp nå mode heller på ett tag så det kommer också då har ni nått att se fram emot! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0