Snart byn! :)

Hej! :)

Idag så har jag inte gjort så mycket eller jo varit på skolan. När jag kom hem for jag ut och cyklade det är så kul. Men snart kommer jag väl tycka att det är tråkit, men,men jag tycker det är kul än så länge i alla fall! :D
Ikväll är det fotboll jag ska möte Johanna och Jennifer utanför Älvåkra klockan fem för att då leker vi typ och så och sen är det träning halv sex. Det är kul med fotboll. Men det som inte är så bra är att det krockar med buggen.
Jag tycker att buggen är roligare än fotbollen men fotboll är också kul! :) Går ni någon sport?! :D
Snart ska jag ut på byn och titta om det finns nån fin cykel hjälm jag vill ha en ny..! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0