Presenterna :D♥

Godmorgon :D

Det här inlägget kanske blir lite onödigt men,men :) Jag skrev ett inlägg igår men det bara försvann :(
Igår gjorde jag inte så mycket, jag såg typ tv hela kvällen och så ;)
Men jag tänkte att jag skulle lägga upp alla bilderna som jag är skyldig er, vad tycker ni om den idén? :D
Jaja, nu börjar jag i alla fall med att lägga in bilderna på vad jag fick när jag fyllde år :)


Parfym och tuggummi :)♥


Läkerol, foundation, ögonskugga, armand och en adidas väska ;)♥


Halsband, hårnålar och klämmor :D♥


Nagelkit och en tidning :)♥


Godis och chips :D♥
Skolgrejer ;)♥
 
Jag fick också massor med pengar och ett till armband men jag tog inte kort på det ;D
Det var en jättebra födelsedag ♥♥♥♥
Men nu ska jag gå och äta frukost, hejdå //Moa ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0