storskola, turkiet ;)

heej ;)
Jag har varit lite frånvarnde från bloggen, men igår kom jag hem från turkiet i alla fall det var därför jag inte skulle kunna blogga :D
Vi har haft det jätte roligt och varmt det var mellan 50-60 grader varje dag. Förstår ni vad varmt? :)

Jag har tagit massor med bilder i turkiet men jag kommer att lägga upp dom senare för att jag kan inte ladda upp dom nu ;)

Men jag har börjat stor skolani 6an, det spännade vi alla var nervösa men det gick bra ändå ;) Vi fick inte så bra shema för att vi går till 15.10 varje dag förutom torsdagar då går vi till 13.10, det blir långa dagar men,men :)
Idag har jag också varit på den första dansen efter uppehållet det var roligt :) Du som inte går dans borde testa jag lovar du kommer älska det :D
Hejdå //Moa :)
P.S: jag skriver mera senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0