Bugg träning?

Hejsan,

Idag så hade vi träning i bugg, jag visste inte om det också typ tio över 6 (18:10) ringde Filip

- Kommer du på träningen?

- Vaa, är det träning idag! Vars är det?

- Där uti leken skolan i källaren.

- Okej jag kommer!

Så då for jag på träningen och den var till halv 8 (19:30) nu ser jag familjen annorlunda det är bra!
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men nu ska jag gå

Hejdå/ Moa

PS. Jag fick en kommentar                                                                                                                           
Anonym om Jaaa hon fick följa!:
Vars är den rosa klänningen ifrån?:)

Svar: Jag hittade bilden från google bilder så jag har ingen aning var den är i från men jag kan försöka hitta ungefär en lika dan!

14 Februari, 18:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0