Hej! :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen..
Vi hade iallafall väldigt kul på danslägret! :) Vi dansa och lekte lekar!
Idag då jag kom hem så hade jag tänkt följa och köra skoter med pappa Sandra Julia Peter och Emmy, men då ringde Maja och frågade om jag ville följa till stan så jag gjorde det istället. Jag köpte ett par örhängen och flera armband det är såna här armband som blir djur då man tar av sig dom SJUKT COOLA! :D
nu ska vi få främmande så hejdå kommer bilder sen min syrra fixar naglarna.
Jag tog inte med mig kameran på dans lägret så inte bilder där i från
hejdå
min söta syster <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din syrra ngn blogg? isafall kan du väl lägga upp en länk? :)

2011-02-13 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0