Hemma :D

Heii ;D

Nu är jag hemma ;D
Igår så kom vi typ fram nån gång vid 12 tror jag. Då gick vi och åt sen shoppade vi lite saker. Jag köpte :

Jag tog på mig lite av det nya kläderna och byxorna
och tunikan är ny :)


Ett par till byxor, och en tröja :D


Ett nytt halsband :D


Och en ny ring

När vi hade shoppat gick vi och åt middag och efter det for vi och såg hockey det var ju skellefteå mot luleå och luleå förlorade med 0-2 ;(
Jaja snart ska jag på kalas. Hejdå ;D

Fråga nu till frågestunden!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad har du för kamera?

Vilken klass går du i?

Hur många läsare ungefär har du per dag?



Det kanske kommer mera fråger sen av mig men nu kommer jag inte på nån mer men du har en skit bra blogg jag tror det inte finns dom bättre! :)

2011-01-23 @ 12:20:32
Postat av: sebastian

Har du nån kille?

2011-01-23 @ 16:56:17
Postat av: Anonym

Likte smykket! :)

2011-01-23 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0