Svar på kommentarer

Svar på alla frågor nu :

Hur gammal är du? Jag är 11 år

Favorit färg? Min favorit färg är rosa

Det bästa minnet? Mitt bästa minne hmm.. Jag vet faktist inte vad jag har för bästa minne?

Det sämsta minnet? Mitt sämsta minne det vet jag inte heller. Jag har det bra som det är ;D

Jag har förstått att du går bugg, går du nån mer sport? Nej jag går bara bugg

Favorit affär? Min favorit affär är nog Kapphal

Vad heter du i andra namn? Mitt andra namn är Marie

Tycker du det är kul att gå bugg? Det är jätte kul ni borde testa!

Tycker du det är roligt med blogg? Jo det är roligt med en blogg

Varför skaffade du en blogg? Jag hade ju en blogg förut som jag inte skrev på så ofta för att jag visste inte vad jag skulle skriva om. Och då bestämde jag mig för att skaffa en ny blogg så att jag skulle ha nånting att skriva om för jag är ju intreserad av mode! :D

Har du stickat nån gång? Ja jag har stickat

Vad har du stickat i såna fall? Jag har stickat en halsduk på skolan och hemma håller jag på med en

Vad har du för kamera? Det är en kodak systemkamera jag vet inte riktigt vad den heter

Vilken klass går du i? 5A på park

Hur många läsare har du per dag? Ungefär kring 30-40

Har du nån kille? Ja det har jag

Är det dära den headern du ska ha som du har pratat om?Ja det är det

Har du hål i öronen? Ja

Har du någonsin varit utomlans? Jo två gånger

Var i såna fall? Första gången var jag i Grekland och andra Turkiet

Vilken land, stad eller ort vill du flytta till när du blir äldre? Jag vet faktist kanske Piteå eller Skellefteå vi får se

Hur lång är du? 157Cm tror jag

Läser du alla kommentarer? Ja det är så kul!

Vem vilka är dina bästis? Ganska många ;D

Hoppas ni är nöjda med svaren. Jag skriver senare ikväll om lite saker för Julia ska komma så hejdå ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0