mobilen..! :D

Nämen hej! :D

Idag så har jag varit med Johanna och Jennifer :) först var vi hos Jennifer och lekte och då kom vi på att vi ville och bada så att då for vi och badade i Lillstrand, hehe det kanske inte var badväder men! :D
Men efter vi hade badat skulle Johanna gå och slänga ett godis papper i sopkorgen, då hittade hon en telefon på sopkorden och vi kollade på kontakterna för att se om vi kunde ringa och säga det till nån vi testade ringa till mamma och pappan men ingen utav dom svarade och sen när pappa kom och hämtade oss så ringde han till typ Farmor Larsson eller något sånt och dom bestämde att pappa skulle lämna telefonen på Konsun! ;)
Sen så for jag bara hem och äta och duschade lite och så, då for vi till Lomtjätn ett litet tag och sen for vi till Jennifer igen för vi skulle vara med Max och Axel! :D Det var roligt vi spelade fotboll, hoppade studsmatta och massa annat! ;D Det var roligt :)
Jag tror att det blir att jag skaffar en ny blogg men jag vet inte riktigt än, jag har inte fått så många åskikter om ni tycker att jag ska det eller inte, så kommentera vad ni tycker! :D
Typ en nagel blogg, eller en vardags blogg, eller en mat blogg ja vad som helst ge tips! :D Men jag gillar ju verkligen mode och så men jag skriver ju inte så mycket om mode tycker jag och det tror jag inte ni heller tycker eller? :)
Jaja, nu ska jag gå //Moa <3


en söt kjol från kappahl! ;)


Kommentarer
Postat av: alice

jag tycker du kan ha kvar bloggen för jag tycker du skriver om mode du lägger alltid ut så fina kläder så man får insperation och vill ha! :)

2011-07-14 @ 23:34:18
Postat av: Alice Herbst

Den var jättefin! Härligt blå :D

2011-07-15 @ 01:04:14
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0