helt klart fullt upp!

hej!
jag har inte bloggat nu på jätte länge, men jag har verkligen haft fullt upp! :D
först var det ju då piteå summer games det gick bra för vårat lag! ;)
Första matchen mot Sävar : oavgjort 0-0
Andra matchen mot Haupa Keltainen : oavgjort 0-0

På Lördag:
Tredje matchen mot Stämningsgården : vi vann 2-0
Då kom vi två i våran och då mötte vi : U.S.A casl i sextondelsfinal : vi vann med 1-0
Sen så spelade vi mot Ersmark (åttondelsfinal) då förlorade vi : 0-2

På Söndag:
Spelade vi bara en placeringsmatch mot Umeå IK FF Svart då blev det oavgjort 1-1! :D
Det var jätte rolig helg! :D
Jag har shoppat lite också (det kommer bilder på det)

sen i tisdags så följde jag med maja och åsa till deras husvagn och sov där tills idag då tog jag bussen hem, det har varit jätte roligt där också vi har badat och annat! :)
imorgon ska jag till arvidsjaur med min moster, mats och julia! :D

nu kommer lite bilder :


en ny ring jag har köpt! :D


ett par byxleggings! ;)

ett par byxleggings! :D

jag innan match! :D

en magtröja! :D

en klänning! ;D

hejdå //moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0