Konfrimation, 3-2!!

Tjoo! :D

Nu gör jag inte så mycket, jag har varit ut på byn med Julia för hon ska skaffa linser så då följde jaghon där hon kolla synen och så! :)
I helgen har Julia konfrimerat sig så det är därför jag inte har hunnit bloggat för i Lördags så for vi och fikade i församligsgården med alla dom och sen för vi till arvidsträsk och efter det så for vi och åt middag hos Cecilia och Mattias! ;) Sen på söndag konfrimerade hon sig och då for vi ju till kyrkan och kollade på det och sen så kom släkten och fikade och så hos oss! Det har varit en rolig helg kan jag säga er! ;) Igår hade vi också match hemma och då vann vi med 3-2! :D
Jaja, nu ska jag gå och sjunga singstar! ♥
Skriver mera senare!
Hejdåå/ Moa


Jag i lördags! :D

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv;tack detsamma!

vad söt du är =)

2011-06-20 @ 17:47:08
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: olivia.lidström

vad fin du är

<33

2011-06-21 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0