Sommar! :D

Heej! :D

Jag har inte uppdaterat så mycket på bloggen den senaste tiden. Men jag försöker verkligen hinna med bloggen också men har fullt upp hela tiden. Men nu ska det bli ändringar på det jag ska börja blogga mera har bestämt mig för det nu. Det har hänt ganska mycket också i fredags så hade vi examen och det var kul! :D Kommer bilder sen på hur jag såg ut och så! ;) I går (lördag) så for vi till Luleå och shoppade jag köpte ett par shorts, ett par halv långa och en kjol. Kommer bilder på det också! :)
Idag så har jag varit på cirkus i piteå det var grymt kul och det var verkligen jätte fräna grejer också..! :D
I förra inlägget skrev jag ju att jag tänkte byta header men det ska jag inte, kanske någon gång men inte just nu i alla fall! :D
Nu till veckan så är det fotbollskola kul,kul! :D

Jaja, nu ska jag gå hejdå /Moa
Har alla mina läsare sommar lov just nu? :)


detta hus skulle jag vilja ha när jag blir stor (det är i hollywood) :)


Sommar collage! :D

http://www.google.se/search?hl=sv&biw=1003&bih=399&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=fashionmoa.blogg.se&oq=fashionmoa.blogg.se&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=3156l9453l0l19l19l0l11l2l0l328l1531l2-5.1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0