Börjat med nya grejer!

Heej! :)

Kom nyss hem från Maja jag har varit och ätit tårta där Emmy fyller år idag (Grattis Emmy) :)
Ikväll vill jag till kanis men det är ingen som kan fara tror jag, ring om nån kan fara och åka med mig! :)
 
Hehe, sen jag städade min garderob tänkte jag att jag skulle hålla lite ordning för annars så kastar jag bara omkring mina kläder så då har jag börjat göra en lista på min white board! :) (asså vad jag ska ha för kläder)

Så här ser listan ut denna vecka:

Måndag: Bagyjeans, vitt och svart linne och svart kofta.
Tisdag: Bagyjeans, grårosa tröja.
Onsdag: Svarta jeans, knallblå tröja.
Torsdag: Adidas byxor, t-shirt, svart kofta.
Fredag: Strumpbyxor, tunika (har inte bestämt mig vilken tunika än..)

Och lördag och ska jag ju till Umeå så jag vet inte vad jag ska ha för bugg kläder då och på söndag har jag nog bara nå, men nu har ni ju fått en liten titt på vad jag ska ha för kläder :)

Jag ska försöka börja med dagens outfit om jag har tid att ta kort på sånt och detvi får se men jag ska försöka för jag vet att ni har skickat kommentarer och vill att jag ska göra det så då ska jag börja försöka lite smått i alla fall :D Hoppas det går bra att det kommer lite smått då och då! :)


En fin sommar klänning
LINDEX 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0