Fullt upp!!!!!!

Heej! :)

Jag har haft fullt upp hela tiden dom hära två dagarna igår var jag med Maja hela dagen vi gjorde lite olika saker sen sov hos mig och sen var hon här typ till 11 idag på dagen och direkt då for vi till farmor och sen for vi till min faster! :) Det har varit kul, så ni förstår att jag har haft fullt upp hela tiden och igår hämta jag min onne oiece jag bytte min till en storlek större för jag tyckte att jag skulle ha en lite större så den blir som en säck! :)
Men den är samma färg och allt så jag visar ingen ny bild!

Imorgon blir det att fara till stan med några tjejer det ska också bli roligt..! Jag vet inget speciellt jag ska köpa men,men man hittar ju alltid nå eller oftast! :) En sak vet jag föresten "strumpbyxor" ;)

Jaja, vad har mina läsare gjort i helgen? Kommentera! ;D

Hejdå //Moa


Kanske? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0