Leoslekland med dom bästa imorgon! :D

Heej ;D

Hehe, jag har inte bloggat så mycket idag men när jag kom hem från kanis så ville Elin vara med mig så då var jag med hon först var vi här och vi gjorde lite olika sen efter vi hade ätit hos mig så gick vi till henne där gjorde vi också lite olika grejer haha det har varit en rolig dag först var jag med Johanna och sen Elin :P

Nu längtar jag jätte mycket tills imorgon när vi ska till leos lekland med dom bästa tjejerna Johanna, Jennifer och Elin :D Det ska bli super roligt!

Lille om Gulligt!:
Tja, jag tycker att du ska blogga lite mer om din allra bästa faster. Om du vill ha mode tips så kan du kontakta mej. Jag har ju alltid det senaste som du vet:)

Hehe, vad bra jag vet att du kan om det så då är det ju bara fråga min bästa faster som alltid vet det senaste mode det är bra att jag kan kontakta dig ;D ;D ;D


Hejdå /Moa



Här är snygga väskor med nitar ;P


01 Mars, 17:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0